740 millió forint ez a 34 éves szuperritka Ferrari
Hiába a több évtizedes életkor, ez az olasz sportkocsi még 2019-es mércével mérve is lenyűgözően megy.
Hiába a több évtizedes életkor, ez az olasz sportkocsi még 2019-es mércével mérve is lenyűgözően megy.
A kiváló állapotú lengyel szedán a jelek szerint nagyon könnyen megkaphatja akár az OT-rendszámot is.
A brit kisautót az elmúlt öt évtizedben lényegében alig használták, így nem csoda, hogy kevesebb, mint 500 kilométer van benne.
Vázoljuk, hogy milyen védelmet nyújtanak az utasaiknak a szocialista blokkból származó, ma már oldtimer korú autók.
Ez az apró négykerekű a méretét és tömegét meghazudtolóan nehéz vontatmányokat képes elhúzni.
A jó öreg 2107-essel eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek meg. Alaposan meg is kérik az árát.
A mozgássérültek életét jelentősen megkönnyítő kis kétütemű autó ezen példányával eddig alig pár ezer kilométert tettek meg.
A bajor gyártó ikonikus sportkocsijának ezen remek állapotú példánya eddig kevesebb, mint 60 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A több mint 3 évtizedes kétütemű családi autó nemrégiben teljes felújításon esett át. És még a rendszáma is DDR-es.
A nem éppen kétfilléres apró retró járgány mellé 1984-es parkolócetlit és napilapot is mellékel az eladó.
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Ha van félmillió forintunk, akkor akár azonnal a miénk lehet ez az időben egészen 1990-ig visszarepítő orosz járgány.
Az egyik leghíresebb régi Ferrariból most felbukkant egy tulajdonképpen bejáratósan új példány. Ami éppen új gazdájára vár.
Ezzel a V8-as motorral szerelt nyitott tetős járgánnyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ezt a régi kétütemű autót fel sem kellett újítani, eredeti állapotában is makulátlan minőségű.
Szinte még a napfény is hasra esik a teljesen restaurált, régi csehszlovák luxusautó csillogó fényezésén.
Ennél fiatalabb 601-est már nem nagyon lehet kapni, de azért így is egy közel 29 éves kisautóhoz van szerencsénk.